selectie participanti proiect Leonardo CCD

ccdadmin
Site Admin
Mesaje: 113
Membru din: Mie Ian 06, 2010 11:42 am

selectie participanti proiect Leonardo CCD

Mesaj de ccdadmin » Lun Ian 18, 2010 10:57 am

Anunt selectie participanti Proiect Leonardo da Vinci - LLP-LdV/PLM/2009/RO/ 206
« Un training profesional pentru un management eficient »


Casa Corpului Didactic „Alexandru Gavra” Arad anunță că a fost aprobată spre finanţare propunerea de proiect cu titlul Un training profesional pentru un management eficient prin programul Leonardo da Vinci. Acest proiect este finantat de Uniunea Europeana prin Agentia Nationala pentru Programe Comunitare in Domeniul Educatiei si Formarii Profesionale.
Sprijinirea formării continue a profesorilor, formatorilor, tutorilor, responsabililor cu resursele umane din instituţii de formare profesională iniţială şi continuă este unul din obiectivele specifice ale programului Leonardo da Vinci, iar proiectul instituţiei noastre se subsumează acestuia.
Beneficiarul acestui proiect este Casa Corpului Didactic „Alexandru Gavra” Arad, iar grupul ţinta al proiectului este format din persoane pe piaţa muncii, mai exact 20 formatori din domeniul educaţional din judetul Arad. Cele 20 de persoane din grupul tinta sunt angajate în sistemul de învăţământ preuniversitar, sunt cadre didactice, inspectori şcolari, directori de unităţi de învăţământ care deţin calitatea de formator de formatori sau de formatori recunoscuţi de Ministerul Educaţiei, Cercetarii si Inovarii.
Prin acest proiect participanţii la mobilitate vor avea oportunitatea ca pe o perioadă de 2 săptămâni să urmeze un stagiu de formare profesională în Malta, La Valletta. Instituţia parteneră, furnizoare a training-ului este o firma de consultanţă în management specializată în educaţia adulţilor şi în management educaţional, MS- Three Services Limited.
Programul constă în workshop-uri, activităţi practice, aplicaţii, dezbateri pe teme de mare actualitate şi utilitate, cum ar fi: Leadership şi management, Managementul organizaţiei, Gândire creativă pentru managerii educaţionali, Managementul timpului, Managementul stresului, Managementul resurselor umane, Managementul conflictului.Proiectul îşi doreşte sprijinirea îmbunătăţirii calităţii şi stimularea inovaţiei în sistemele educaţionale de formare profesională, în instituţiile implicate în acest tip de formare şi în activităţile practice din acest domeniu.
Implementarea acestui proiect sprijină dezvoltarea la nivel judeţean a unei echipe cu expertiză în domeniul managementului educational, care să deţină cunoştinţe, competenţe şi abilităţi la un standard ridicat, care să facă faţă provocărilor şi schimbărilor din sistem.
Mobilitatea va avea o durata de 2 saptamani şi se va desfăşura in perioada 24 mai - 6 iunie 2010. Toate cheltuielile de pregătire, administrare, transport, subzistentă sunt acoperite de bugetul proiectului în valoare de 49 600 euro.
Formatorii, participanţi în cadrul acestui proiect, vor fi selectionati pe baza unui concurs, iar criteriile de selectie impuse de acest proiect sunt:
• Formator de formatori sau formator recunoscut prin programele MEC (obligatoriu cu atestat de formator)
• Competente lingvistice - Comunicare în limba engleză – nivel lingvistic european B2
• Susţinerea în calitate de formator a cel putin unui stagiu de formare în ultimul an şcolar
• Competenţe IT – word, power-point, internet
• Experienţă în domeniu trainingului cu adulţii de minim 2 ani

Selecţia participanţilor va fi realizată de o comisie aprobată de ISJ Arad, respectând reglementările europene cu privire la transparenţa şi obiectivitatea întregului demers.
Probele de selecţie sunt:
• Proba orală de testare a cunoştinţelor de limbă engleză
• Proba practică de utilizare a calculatorului (word, internet, e-mail)
• Interviu

Cei care doresc să participe la acest proiect, îşi pot depune dosarele personale pentru selecţiei, în perioada 28 ianuarie – 5 februarie 2010, între orele 8.30-15.30, la secretariatul Casei Corpului Didactic „Alexandru Gavra” Arad. Candidaţii vor primi un număr de înregistrare cu care se vor prezenta în ziua concursului.
Dosarul personal va conţine următoarele documente:
• Scrisoare de intenţie,
• CV (obligatoriu în format Europass),
• Documente doveditoare care evidenţiază încadrarea în grupul ţintă (formator) şi respectă criteriile menţionate mai sus,
• Certificat sau orice document care să ateste nivelul pregătirii lingvistice. Limba de comunicare a proiectului este limba engleză.
• Copie după CI sau BI

Selecţia participanţilor se va realiza în data de 9 februarie 2010, ora 15 la sediul Casei Corpului Didactic „Alexandru Gavra” Arad, strada Mucius Scaevola, nr. 9. Vă rugăm să consultati cu atentie grila de evaluare care se va aplica pentru selecţia participanţilor pe pagina (http://www.ccdar.ro) şi la sediul Casei Corpului Didactic „Alexandru Gavra” Arad.

Informaţii suplimentare la telefon 0257281077 sau 0726723458.

Va asteptam,
Chitu Larisa, director Casa Corpului Didactic „Alexandru Gavra” Arad
Martin Raluca, coordonator proiect
Fişiere ataşate
rezumat proiect MT.doc
(36.5 KiB) Descărcat de 792 ori
GRILA_DE_EVALUARE MT.doc
(23.5 KiB) Descărcat de 631 ori
CVTemplate_ro_RO.doc
(103 KiB) Descărcat de 567 ori

Scrie răspuns

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 288 vizitatori