Un training profesional pentru un management eficient.
Obiective
-
dobandirea de cunostinte, deprinderi, abilitati si competente legate de managementul institutiilor si a programelor educationale si de formare a adultilor;
-
dobandirea de competente in vederea implementarii cu succes a unui curs de formare pe tema managementului educational;
-
cresterea inovatiei, creativitatii si flexibilitatii trainerului prin cunoasterea si intelegerea sistemelor de formare continua si a practicilor manageriale de succes in institutii educationale din tari ale UE;
-
formarea si activarea unei echipe de 20 de formatori cu expertiza în domeniul managementului institutional in vederea aplicarii de noi abordari in domeniul trainingului
Partener
MS-THREE SERVICES LIMITED, Valletta, Malta
-
centru de formare cu experienta in domeniu de 15 ani;
-
organizeaza stagii de formare pentru profesionisti in educatie si pentru oficialii care au participat in Malta prin programe Grundtvig si Comenius;
Grup tinta
20 de formatori asociati ai Casei Corpului Didactic Arad
-
Ardelean Otilia Calina CJRAE
-
Barbosu Mirela Scoala Generala nr. 12 Arad
-
Baisanu Steliana Grup Scolar "Henri Coanda" Arad
-
Borza Cornelia CCD Arad
-
Chis Lavinia Emilia Liceul Teoretic "A. M. Guttenbrunn" Arad
-
Chitu Eugenia Larisa CCD Arad
-
Cojacariu Amalia Roxana Centrul Scolar pentru Educatie Inclusiva Arad
-
Crisan Teodor Grup Scolar Mihai Viteazul Ineu
-
Crista Anamaria entrul Scolar pentru Educatie Inclusiva Arad
-
Crasnic Simona Ileana Colegiul Tehnic de Constructii si Protectia Mediului Arad
-
Marinescu Marcela Minodora ISJ Arad
-
Martin Raluca Centrul Scolar Arad
-
Pellegrini Lilla Zsofia Scoala Generala Nr. 4 Arad
-
Placintar Angela- Carmen CJRAE
-
Sfaraila Livia CCD Arad
-
Sirb Zorel Nicoara Grup Scolar Pancota
-
Stiger Simona Rodica ISJ Arad
-
Toderici Ovidiu Florin ISJ Arad
-
Tocaciu Mariana Iolanda ISJ Arad
-
Vancu Rodica Colegiul National "Elena Ghiba Birta" Arad
Valoare adaugata
- metode si tehnici de munca in activitati de formare
- noi modalitati de prezentare dinamica si interactiva a unui curs
- noi tehnici de evaluare, autoevaluare si monitorizare a participantilor la cursurile de formare,
- noi strategii si modalitati de motivare si implicare activa a cursantilor pe timpul stagiului
- schimb de idei si bune practici legate de managementul educational si institutional
- experienta dobandita de participanti in cadrul perioadei de mobilitate în organizarea de stagii de formare de calitate
- abilitati de transferare si adaptare a modelelor de buna practica in contextul educational aradean
- capacitatea de adaptabilitate a formatorilor pe piata muncii
Activitati
-
Analiza conceptelor de leadership si management, modalitatile/tipurile de proiectare eficienta a strategiei de dezvoltare a unei organizatii scolare; experienta malteza în cadrului programului pilot CoRT implementat în anul 2000 în scolile primare din Malta; metode si modalitati de utilizare în cadrul sesiunilor de formare a adultilor; tehnici si modalitati de gestionare eficienta a timpului din perspectiva managementului educational; tehnici si modalitati de gestionare eficienta a stresului la nivelul institutiilor educationale; metode noi aplicate managementului resurselor umane
-
Planificarea de: exercitiu pe tema leadership si management o aplicatie practica a metodei de formare a adultilor; o tehnica sau o modalitate de gestionare eficienta a timpului din perspectiva managerului scolar; o tehnica sau o modalitate de gestionare eficienta a stresului din perspectiva managerului scolar; un exercitiu practic ce contine o metoda aplicata pentru un management al resursei umane eficient; o tehnica de rezolvare a conflictelor si va concepe 1 fisa de lucru cuprinzând tehnica aleasa
-
Proiectarea: sesiune de formare pe tema leadership si management; o sesiune de formare pe tema dezvoltarii culturii organizationale; o sesiune de formare pe tema parteneriatului scoala – comunitate; o sesiune de formare pe tema gândirii creative pentru managerii educationali; o sesiune de formare pe tema gestionarii eficiente a timpului din perspectiva managerului scolar; o sesiune de formare pe tema gestionarii eficiente a stresului din perspectiva managerului scolar; o sesiune de formare pe tema marketingului scolar; o sesiune de formare pe tema managementului resurselor umane; o sesiune de formare pe tema rezolvarii conflictelor; o sesiune de formare pe tema motivarii staffului organizatiei scolare
-
Performarea a 10 sesiuni de formare: sesiunea de formare pe tema leadership si management; sesiunea de formare pe tema dezvoltarii culturii organizationale; sesiunea de formare pe tema dezvoltarii parteneriatului scoala – comunitate; sesiunea de formare pe tema gândirii creative pentru managerii educationali; sesiunea de formare pe tema gestionarii eficiente a timpului din perspectiva managerului scolar; sesiunea de formare pe tema gestionarii eficiente a timpului din perspectiva managerului scolar; sesiunea de formare pe tema marketingului scolar; sesiunea de formare pe tema managementului resurselor umane; sesiunea de formare pe tema rezolvarii conflictelor; sesiunea de formare tema motivarii staffului organizatiei scolare
-
Poze activitati
Durata proiectului
-
2 saptamani (24 mai - 6 iunie 2010)
De ce MALTA?
Partenerul din Malta a raspuns cel mai bine nevoilor profesionale ale participantilor, a oferit un program pliat pe obiectivele proiectului nostru.
Proiect finantat de Uniunea Europeana prin Agentia Nationala pentru Programe Comunitare
in Domeniul Educatiei si Formarii Profesionale prin Programul Leonardo da Vinci
– ultima actualizare 27.06.2010 –